Aloe Vera produkter #1

Jag säljer ju som jag skrev igår Aloe Vera produkter genom Forever Living och är där med en av deras återförsäljare. Varför jag började med detta var helt enkelt att jag blev inbjuden till en MåBraStund hos en granne där jag fick testa på olika produkter.  Jag bestämde mig efter denna stund att jag skulle vara värdinna och bjuda in egna personer till denna stund där man får testa på fotbad, handmassage och man får ta hand om sitt ansikte. En riktigt mysig stund och man känner sig som en ny människa.
Efter denna stund bestämde jag mig för att skaffa ett eget kundnummer och på så sätt bli återförsäljare. Till en början var tanken att jag skulle köpa in till mig själv för ett billigare pris men bestämde mig sedan att börja sälja produkterna för att på så sätt få en extra inkomst.
 
Dom första produkterna jag testade var Propolis, Gelly, Scruben, Tvålen, Läppbalsam, Heat Lotion, Tandkrämen, Deon och nu har jag även börjat med att dricka Aloe veran. Kommer skriva lite om dessa olika produkter senare. Men först kommer jag skriva om 2 av mina än så länge favoriter, nämligen Tandkrämen och Heat Lotion!
 
Heat Lotion är den perfekta produkten för dig som är stel i nacke eller ryggen som jag.
Jag har länge haft problem med min kropp, haft problem med knän, höfter, vrister, nacke, rygg, ja det mesta i kroppen. Och det värsta är stelheten i nacken och ryggen och därför bestämde jag mig för att testa denna Heat Lotion. Det är den absolut bästa produkten jag haft för min stela nacke och rygg.
Efter en jobbig dag med ont i nacken och ryggslutet så brukar jag alltid smörja in mig med denna produkt och redan efter några minuter känner jag hur stelheten släpper och dagen efter känner jag ingenting.
Denna produkt kan användas på flera sätt än bara om man är stel i kroppen.
Har du mensvärk?
Smörj in nedre delen av magen när du har ont. (Har testat själv, funkar)
Har du ont i huvudet?
Smörj in lite vid precis vid tinningen när du har huvudvärk. (Har Inte testat själv)
Början du bli förkyld eller är förkyld?
Smörj denna produkt på bröstet så hjälper den till att värma upp. (Har testat själv, funkar)
Denna produkt kan användas på flera sätt och finns mycket mer att berätta om den så är ni intresserad hör av er i så fall.
 
Tandkrämen är perfekt för dig som vill ha ett känsligt tandkött och även har problem med tandfickor.
Denna tandkräm är den absolut bästa jag haft! Kommer Aldrig att byta tillbaka till tandkrämerna man köper i affären. Med tandkrämerna man köper i affärer känns det alltid som om man får en slags beläggning på tänderna som gör att dom känns fettiga på något sätt. Men inte med denna! Jag har även haft väldigt känsligt tandkött som ofta har börjat blöda när jag borstar tänderna, hände väl i princip varje gång jag borstade tänderna men inte längre. Jag har använt denna tandkräm i ca 6mån och under denna tid har mitt tandkött börjat blöda 2-3. Vilket är en enorm skillnad om man jämför med annars varje dag, varje gång man borstade tänderna. Denna tandkräm innehåller ingen flour, därav är den skonsammare mot tandköttet.
Tandkrämen innehåller även Bee Propolis vilket gör att om man har problem med t.ex tandfickor. (Har inga problem med detta så kan inte svara på om det är bra eller ej, men min handledare har en som haft problem med tandfickor och är super nöjd med denna tandkräm.)
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se