Aloe Vera

Jag säljer som dom flesta inte vet aloe Vera produkter genom forever living och jag har hitills använt heat lotion, scrub, tvål, propolis, gelly, lipsylet, deon och tandkrämen. Alltså knappt en bråkdel av alla produkter! Men nu ska jag börja dricka aloe veran och hoppas på att även min mage ska sluta krångla samt att min hy ska bli bättre. Tänkte jag skulle berätta mer och denna produkt samt flera andra för dom som är intresserade!
Denna dryck aloe Vera Berry nectar innehåller 91% aloe Vera samt även tranbär, så har man problem med urinvägsinfektioner ska man dricka speciellt denna!
Kommer som sagt berätta mer i ett annat inlägg om varför du ska dricka denna. 
Så imorgon ska jag börja dricka och förhoppningsvis må bättre, min mamma dricker detta och hon känner en rejäl skillnad!
OBS: man ska ge det 3 månader innan man känner efter. 
Första månaden rensar.
Andra månaden neutraliserar
Tredje månaden återuppbygger


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se