Beslutsångest deluxe!

Igår följde Melvin och jag med hans mormor in till stan för att handla och under tiden hon var hos läkaren passade vi på att gå på stan och kollade lite, så hittade en kortärmad body som var på rea och ett par byxor på Kappahl. Samt hittade jag en jacka till honom på busfrö, en höstjacka. Vi gil även in på h&m en sväng där jag hittade ganska mycket kläder samt 2st pyjamaser 2tjokare leggings och en långärmad till Melvin. Sen en del kläder till mig, dock ska jag lämna tillbaka typ hälften då det inte passade, ska byta storlek på 1 tröja sen så ska jag reklamera ett par byxor då det var hål i dom. Sen dom andra ska jag kanske byta storlek på, får se hur jag gör, sen har jag en tjocktröja jag inte kan bestämma om jag tycker om eller inte, så kan inte bestämma om jag ska lämna tillbaka den eller inte, får se. Ska nämligen in på fredag igen för att även köpa en present till sambon som fyller år på söndag. Men vad tusan ska jag köpa?!!

Kläder från Kappahl 

Tröjan på h&m jag Ska behålla

Kläderna jag ska byta/lämna tillbaka


Tröjan jag är osäker på

Kläderna till Melvin

Plus denna pyjamas


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se