Dagarna

Nu är jag mammaledig igen och vardagarna har återgått till det normala igen! I måndags åkte vi hem till mina föräldrar en sväng och i tisdags så kom min farmor förbi en sväng för att mäta på lite gardiner hon skulle sy upp till mig. I onsdags var det dags för träning på rehab igen så mina föräldrar kom hit vid 11 tiden och drack kaffe innan jag och mamma åkte in till stan efter 12 och pappa var kvar här med Melvin. Känns riktigt skönt att komma igån och träna igen och självklart så visade du inte mitt problem med min höft när vi tränade utan kom såklart efteråt?! Så jävla typiskt, men har kommit på iallafall när jag får ont... För hela sommaren nu har jag fått ont i min höft när jag går och det känns precis som om höften hoppar ur led och hoppar in igen, vilket den inte gör men svårt att förklara. Det typ smäller till och gör jätte ont och går över efter några sekunder? Min sjukgymnast trodde det beror på att en muskel hoppar fel och hoppar över någon ben bit eller något oh det är därför jag får ont. 
Igår var iallafall Melvin och jag hos mina föräldrar igen och på kvällen kom Melvins farmor och farfar hit för att hjälpa sambon med lite grejer, så sambon och hans platspappa var uppe på taket. 
Melvin hittade även sin leksaksatällning igår och gissa om det var roligt att och riva ut grejerna? Självklart alltin skulle vara på golvet! 



Inatt har Melvin vaknat några gånger vilket han inte gjort på ett tag, men tror det beror på hans andra tand som imorse hade brutit fram. Men till 8 fick jag iallafall sova innan Melvin tyckte det var dags att gå upp. Även idag hittade melvin sin leksakshylla och självklart skulle alla leksaker vara på golvet! 
Just nu sover han och dagen har inte något planerat, blir bara att ta det lungt tror jag, kanske ta en promenad lite senare. 

Yoghurt och mackor till frukost är mums!




..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Jaana

Hejsan Jonna!
Härligt att läsa om er familj :)
Önskar er allt gott.Kram Jaana

2014-08-15 ♥ 18:55:43

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se