Lite nytt!

Igår fyllde jag faktiskt år, ett år äldre än förra året, uhj.. Äh, inget att nojja över, ännu....!
Men igår var det iallafall jobb från 8-14, fick lite ångest där på morgonen över att jag tackade jag, men tröttheten försvann fort! Efter jobbet kom mina grabbar in till stan och min stora grabb bjöd på mat på rubinen innan vi åkte till maxi för att handla lite till kvällen eftersom mina föräldrar kom samt min ena bror och han flickvän med barn. Riktigt trevligt faktiskt och fick 2st lakan utav mina föräldrar som jag önskat mig. Av mina grabbar fick jag mat på rubinen då, samt ett presentkort på hm som jag använde lite av idag innan jag började jobba 11-15. Bilder kommer längre ner!

Efter jobbet åkte jag direkt ut till min farmor och farfar där mina föräldrar var med Melvin eftersom dom varit barnvakt då sambon är iväg på rumball 500(?).
Så vi var där fram till halv 7 då vi åkte hemåt! Nu sitter jag här i soffan och tar det lungt och tjokar chips. Tjockis som jag är! I torsdags förreesten kom sambons föräldrar hit och firade mig och utav dom fick jag en jätte söt drömfångare och ett VÅFFELGÄRN! dubbelt till och med! Vårat gick sönder typ innan sommaren, så nu kam vi äta våfflor igen! 

Lite grejer jag hittade till lilla grabben!

Samt lite till mig själv! :) + en bh oxå. 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se