Nya barnvagnen!

I fredags var vi och hämtade en ny barnvagn eftersom jag var så trött på våran gamla som var ful och tråkig och jobbig att köra eftersom det är stela hjul både fram och bak. 
Nu köpte vi en Emmaljunga Nitro City och än så länge är jag super nöjd! 
Har kollat på emmaljunga nitro vagnar och fastnat för dom så när denna begagnade kom ut på en Facebook sida så var man ju tvungen att passa på! Nu var det både liggdel, sittdel och en åköåse som ingick i priset och jag är nöjd med allt! Just nu är ju bara själva sittdelen aktuell men men :)
Kommer bättre bilder på vagnen senare! 


Melvin verkade även tycka om vagnen! 



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se