All Done!

Dopklänningen är struken och tårtorna är klara! Imorgon är det dusch för mig, gubben ska hämta smörgåstårtorna och så fixa till i församlingshemmet där vi ska ha fika, för inorgon är det dop som gäller! Ska bli kul, får se vad lilleman tycker om det. Speciellt att bli blöt om håret, men det är sånt som märks! :) 
Måste säga att jag blev väldigt nöjd med tårtorna för att vara första gången jag gjort detta. Samt att ha en unge som vill ha uppmärksamhet är inte det lättaste at vara fokuserad då. :o 
Men det gick! 

Dopklänningen som användes första gången när pappa döptes, jag är även döpt i denna, samt flera andra pp pappas sida, snart står även Melvins namn med! :)

Fick bli en enkel tårta med mosad banan samt skivade bananer i understa lagret. 

Andra lagret med ett tunt lager grädde samt nektariner. 

Sedan blev det ett lager med grädde innan jag la på marsipanlocket(köpt i affär) samt hjärtanes och prickarna av sockerpasta(färdigköpt)

Och här har vi det slutgiltiga resultatet. Hoppas nu bara den är god med! :)
Riktigt nöjd om man får vara det. ;) 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se