Baby semp lemolac

Eftersom lillkillen inte blir mätt utav att bara amma samt att ibland vill han absolut inte ha bröstet så har jag börjat ge ersättning så att han blir mätt. Jag började att ge vanliga baby semp men har nu övergått till att ge baby semp lemolac som jag tycker funkar så mycket bättre. Han fick mera ont i magen och var mer gasig av den vanliga baby sempen. Har även testat Nan, men den funkade inte alls, jag tyckte det blev värre med den samt att han spydde mera av den maten. 
Det negativa, eller negativt men som kan vara lite jobbigt är att lemolacen är fetare än den vanliga, man måste diska den efter varje användning istället för att skölja ur den lite snabbt när det är akut. Samt att man måste skaka ganska mycket för att klumparna ska försvinna. Men eftersom lillkillen mår bättre av det mår jag bättre. :)
Så baby semp lemolac får 4,5p av 5 ifrån mig! 



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se