Dåligt bloggande

Har varit dåligt bloggande dom senaste dagarna, men det har inte hänt något speciellt. I måndags var jag med mamma i till stan med Galaxy, dom skulle göra ett reportage om en rastgård dom hade gjort och ville ha lite flera hundar. Sedan åkte vi hem till mig och fikade. 

Galaxy är collien(den med vitt) 

I tisdags hände inte speciellt förutom att jag hade världens suraste unge, har kommit underfund med att Melvin hatar tisdagar?! För varje tisdag är han sådär extra gnällig. Men lyckades iallafall få han lugn och sova så jag kunde gå en sväng. 
I onsdags var första gången jag var utan honom i mer än 1h! Var inne och tränade på rehab(mamma brukar vara med och ha hand om honom under tiden jag tränar) medans min farmor var här hemma och hade hand om lillkillen. Passade även på att handla då vi hade näst intill tomt här hemma. Det hade gått bra, men usch vad jag saknade min lilla pojk och skyndade mig lite extra hem. 
Idag har det inte hänt för mycket, tänkte gå en sväng med det tyckte definitivt inte Melvin som bara skrek så fort jag la ner honom i vagnen. Suck. :( men så fort jag tog upp honom blev han lugn, antagligen är han inne i en period nu när han är extra klängig. Samt att han kanske börjar få tänder, då han biter väldigt mycket samt dreglar nått enormt. 
Ikväll har han även fått badat och det var riktigt kul tyckte han då han skrattade näst intill hela tiden lilla skit ungen! <3 
Men självklart inte när msn filmar :(

En glad kille när mamma lagar mat

Och en riktigt glad kille när man badar! <3 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se