Dr browns kolikflaska

Dom gånger jag ger lillkillen ersättning så använder jag mig utav Dr Browns kolikflaska och Gud vad jag älskar den! Magontet är så mycket bättre sen jag började använda denna. 
Använde till en början Mams anti-Colic flaska vilket jag inte tyckte var så bra, han fick i sig väldigt mycket luft med denna flaska.
Men med dr browns specialutvecklad kolikflaska så får han knappt i sig någon luft alls. 
"Det unika systemet består av en nappflaska med en patenterad invändig luftventil som tar bort luftbubblor och vakuum i modersmjölken, mjölkersättningen och i alla andra typer av vätska. När man använder Natural Flow Systemet så förhindras de mest välkända orsakerna till magbesvär med gasbildning, t.ex. kolik och det är dessutom medicinskt bevisat att risken för mellanöronsproblem reduceras."
Kopierat ifrån hemsidan

Så om ni har ett barn med kolik eller gasbesvär tycker jag definitivt ni ska testa dr browns kolik flaska! Visst den är dyrare än Mams flaska men det är såå värt det! 
Jag köpte min på Janne banan för 139kr



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se