Onsdag 19 februari

Lilleman väckte mig vid halv 8 och tyckte vi skulle gå upp då. Jag hade en annan åsikt om det så jag låg kvar medans lilleman låg och sprattlade jämte mig, fick han även att slumra till en liten stund men vid kvart över 8 var det ingen idé att ligga kvar i sängen då det var bara att gå upp ur sängen och ner för att äta frukost. 
Nu har jag äntligen fått han till att sova efter att ha varit jätte gnällig ett bra tag och sen kommer mamma och då ska vi in till stan då jag ska träna på rehab idag igen. 

Ikväll blir det bara lugnt, plugg då en uppgift ska vara klar i kväll! Upps!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se