Söndag 9 februari 2014

Idag skulle pojken hem till min bror för att hjälpa honom att kakla så jag och Melvin följde då med och gick ifrån brorsan och hem till mina föräldrar, är ca 2-3km mellan så pappa kom och mötte mig med Galaxy så jag slapp gå själv, mamma var iväg och tränade med Pumba så det var bara pappa, jag och Melvin hemma till en början, men runt kvart i 1 kom mamma och då fikade vi och åt semlor! Riktigt gott var det! :) 
Runt halv 5 kom sambon dit så då åt vi innan det bar iväg hemåt igen. Nu ligger vi hör alla tre i soffan och myser till farmen! <3 

Mamma älskling här om dagen <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se