Vaccination

Igår fick lillkillen sina första sprutor stackarn mot bl.a. Kikhosta, stelkramp, pneumokocker m.m. Och fy vad jag fick ont i mitt mamma hjärta när dom stack honom. Första sprutan var inte så farlig, men den andra som hon sa gjorde ondare, usch så ledsen stackarn blev! Mammas pojk! <3

Så igår var han inte alla på humör vilket är fullt förståligt, han hade jätte ont efter sprutorna så han fick lite panodil så han skulle kunna få i sig lite mat, han åt på morgonen innan vi åkte in runt 10, sedan ville han inte ha mat eftersom han hade ont så framåt 6 halv 7 kunde han äta igen stackarn, samt att han skulle kunna få sova. Plutten<3

Även imorse hade han ont när han vaknade så han skrek, så vi gick ner och då fick han lite mera panodil så han åter igen skulle kunna äta lite plutten! Usch ser inte fram emot nästa spruta, stackarn! <3


Idag händer det inte för mycket, sambon är hemma och är sjuk och jag ligger för tillfället i soffan och lillen har somnat medans han åt så vi ligger och myser nu! Han iallafall satt igång diskmaskinen samt satt på en tvätt. Ska senare gå ner och slänga in det i torktumlaren för att sätta på ytterligare en tvätt. 

Lillkillen imorse efter att panodilen börjar verka <3 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se