Designen

Så nu är designen färdig fixad, eller ja egentligen inte. Har fortfarande inte fixat ordning på inlägg, kategori och arkiv sidorna. Men det får jag ta någon annan gång när jag orkar. ;) Hihi.
Nu ska jag busa lite med Melvin som har vaknat och ligger och ''springer''(han sparkar med benen jätte fort)  i babygymmet och skrattar åt korna som hänger där. Ikväll blir det att ta det lugnt, plugga lite, sätta på en tvätt, duscha. Ja, lugn kväll. Hm jaja så kan det vara ibland. ;)
 
Hedern kommer sedan ändras när jag får bilderna ifrån min bror dock! :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se