Gårdagen

Igår var mamma och jag i Vimmerby en sväng då hon skulle hämta sina nya glasögon, och då passade hon även på att bjuda på en fika vilket var mysigt, lite kvalitetstid med mamma. :) Självklart var ju Melvin med också, och efter vi hade fikat så åkte vi till Ica för att handla lite och sedan bege oss hem, kom hem runt halv 2 tiden och då satte jag mig direkt ner och läste en föreläsning innan det var dags att börja med maten, blev ris och kyckling wok som tyvärr inte blev speviellt lyckad,men bättre lycka nästa gång! 
 
Nu sitter jag och gungar på bilbarnstolar som Melvin just nu sitter och sover i, vissa dagar är det enda sättet jag kan få han att sova, samt att jag väntar på att posten ska komma så kanske, kanske jag får bilderna ifrån min bror. Men vi får se. :) 
nae, nu skam jag nog ta mig något att äta, börjar bli lite hungrig nämligen. :) 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se