Gos unge!



Idag har vi för övrigt inte gjort så mycket, vaknade vid halv 10 och då hoppade jag in i duschen direkt och sedan vid 11 kom mamma och pappa på fika, dom var, som dom sa, Melvin sjuka. :p Dom åkte hem lite efter 2 och då åkte sambon, pojken och jag in till stan direkt då en kompis fyllde år(sambon gamla klass kompis) så vi var bjudna på fika hem till dom vilket var trevligt! Vi var tyvärr tvungna att åka hem ganska tidigt då det skulle komma någon som skulle köpa en såg av sambon men som senare inte kunde komma ändå.
Nu sitter vi här i soffan och tar det lungt, pojken ligger här i jämte inlindad i min filt och sover, som ni ser på bilden! :) skrutt unge! <3 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se