Melvin 2månader & 20 dagar

Snart är Melvin 3månader, herregud svar fort tiden går, känns ju som om det svar nyss han låg på mitt bröst i förlossningsrummet på BB.
Men tänkte iallafall ta och berätta lite om min lilla pojk nu. Utveckligen går ju så himla fort, nyss var han ju det där lilla knytet som mestadels sov och åt och fortfarande låg i fosterställning. Nu är han vaken 7-8 timmar per dygn, ibland mer ibland mindre och han älskar verkligen att ligga och sparka i sitt babygym. Ser ut precis som om han springer och det går jätte jätte fort, ser jätte kul ut. Detta har han gjort i över en månad nu och det där det östa han vet, det är mycket roligare än att sitta i knäet ibland. Men ibland vill han hellre sitta i knäet, inte ligga då blir han skit sur, utan han ska sitta, upprätt! 
Ler och skrattar gör han även nästan hela tiden, så fort man pratar med honom så får man ett leende, och insuget litet, utan ett stort leende. Och han första leende kommer jag ihåg såväl, dock såg jag det inte så mycket men lite. Vi satt nämligen och fikade med mina föräldrar på söndagen, jag mådde hur dålig som helst eftersom vi hade på lördagen hade åkt hem ifrån sjukhuset på permission(opererade bort gallblåsan och skulle komma tillbaka för att på måndagen ta bort några stenar som var kvar) sambon ringde till avdelningen  eftersom jag hade spytt några gånger och hade efter det jätte ont i magen. Melvin låg i morfars knä och när han sa "pappa han kan" då sken Melvin upp som en sol, och detta var på hans 1månads dag. Och efter denna dag så ler han bara mer och mer och nu skrattar han även, ibland till och med så man hör att han låter "hehehe". 
Pratar gör han även, riktigt mycket och pratar man med honom så svarar han till och med, hur gulligt som helst. Mammas älskade pojk! Han har även börjat att mer och mer föredra pappa före mig, taskmört ;), ibland om han är jätte sur hos mig och ingenting hjälper, sätter jag honom i pappas knä och då blir han skit nöjd och typ hån ler åt mig ser det ut som. Bus pojken! 
 
Ja, detta är min lilla pojk och det är så otroligt mysigt och härligt att följa hans utveckling, det går ju så fort så man måste verkligen njuta av tiden! Det går ju så fort!!
 
hör får ni ytterligare ett smakprov på dom bilderna min bror tog på Lill killen <3 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se