Mys dag!

Idag har vi haft en riktig mysdag, eftersom sambon har varit ledig dom här mellan dagarna och tog ut ledigt även igår och idag så blev det att vi idag tog en liten familjedag. Jag gick upp vid halv 10 ungefär och sambon någon halvtimme senare. Och fram till ungefär halv 1 låg vi i soffan och kollade på tv, bl.a. Marmaduke som gick på fyran. Sedan fikade vi lite och efteråt så spelade sambon lite musik för Melvin och sjöng lite, och det var populärt hon pojken! <3 
Medans dom hade lite egentid passade jag på att ta tag i disken som växte,(a vi har diskmaskin, men var sånt som inte bör köras i diskmaskinen) och när det var klart så va pojken hungrig, så nu ligger vi två här i soffan och pojken har somnat. Men han kan behöva sova så låter honom ligga kvar här eftersom han varit vaken från halv 10 och sovit ungefär 1,5 timme bara. <3 
Och nu är sambon nere i källaren och jobbar, han håller på och borrar så det vibrerar i soffan och låter högt. 
Väldigt skönt att pojken kan sova vare sig det är högljutt eller inte! <3

Världens finaste pojkar! <3

Btw, var i stan igår och mätte och vägde pojken och han väger numera 5520gr och är 57cm lång. Och för två veckor sedan vägde han 4800gr och var 55cm lång, så växer gör han! <3



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se