Nyårsfirande!

Ja igår var det som sagt nyårsafton och det spenderades med några vänner, vi var här och vi bjöd på mat. Bestod av kyckling som legat i marinad, klyftpotatis, kall sås och sallad. Själv tycker jag det är riktigt gått och eftersom jag gör kycklingen i ugnen blir den saftigare än om man steker tycker jag personligen. 
Efteråt tog vi det lungt, kollade på film och pratade. Sedan blev klockan tolv och det var dags för fyrverkerier. Lill killen hade somnat så jag hämtade babyvakten och tog med den ut så jag kunde höra om han vaknade, vilket han inte gjorde. Vilket var skönt med tanke på hur väl smällarna ändå hördes in. :)



Vi kom väl i säng runt halv 2 och ja jag somnade näst intill direkt efter att Lill killen ätit. 
Riktigt trevlig nyårdafton, pojkens första! <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Kajsa Johansson

låter som ett skönt nyår! maten låter väldigt god :)

sv: Nemen vad roligt! Det verkar att vara en väldigt trevlig ras. Jag är intresserad utav en pembroke! :)

2014-01-02 ♥ 20:06:24
Blogg: http://kkajsajohansson.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se