Sjukstuga var det här

Ja det kan man kalla det, i början av förra veckan blev sambon förkyld och i torsdags/fredags blev jag förkyld och ör det fortfarande, sambon hade det bra och var bara förkyld i typ 2 dagar, jag är fortfarande snorig, slemmig i. Halsen, ont i halsen och fryser. Fuskigt att sambon blev av med det så fort och inte jag. Än så länge mår Melvin bra vilket är skönt, hoppas verkligen han slipper att bli förkyld, dock så har han börjats bli väldigt snorig på morgonen, hoppas bara det inte blir värre än så. 
Idag står plugg på schemat, moment 3 har nu börjat och denna gång ska jag inte hamna på efterkälken vilket jag gjorde på moment 2, men det pga att jag födde barn samt att jag opererade bort gallblåsan. Men denna gång ska det förhoppningsvis inte komma något emellan.
btw, hoppas även att bilderna min bror tog på Melvin i julas kommer snart, ska bli så kul att se dom, såg dom bara lite snabbt på kameran men hoppas dom kommer snart, är så spänd. Samt att vi ska beställa lite bildern tänkte vi. Så bara att vänta, ha det så bra så länge, puss och kram! 
 
lilleman somnade i pappas knä igår <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se