Helgens bravader!

I lördags lämnade vi Melvin hos sin mormor och morfar runt kl12.00 och han var där ända till söndagen runt 15.00, anledningen till detta var att vi var bjudna på bröllop så vi ville inte dra med honom dit. Men det hade gått super bra faktiskt, han hade även sovit hela natten så. :)
Men bröllopet var iallafall super fint, det var en arbetskompis till Jacob som gifte sig. Jacob hade även fixat så dom fick åka raggarbil ner till statshotellet där festen hölls, det var Jacobs pappa som körde dom i som bonneville.


Festen hölls sedan på statshotellet och på deras nya våning med havsutsikt! Riktigt fint lokal med en underbar utsikt över vattnet! 
Det var riktigt trevligt och vi hade roligt, maten var väl sådär, men jag är ju väldigt kräsen av mig så min åsikt räknas aldrig ;) desserten och tårtan var däremot helt i min smak! 
Vi stannade väl till ungefär 00.30 då vi både kände oss rätt sega plus att jag skulle upp och jobba sedan på söndagen. 





Efter jobbet igårc jobbade 12.30-15.30 så handlade jag lite innan jag åkte hemåt igen till mina pojkar, och Gud vad jag saknade min lilla älskling!
På kvällen badade melvin lite eftersom det var så varmt och han har även provstudsat studsmattan nu, han satt på den och sambon hoppade lite så det studsade vilket Melvin tyckte var super kul!




Nae nu är lunchen slut och dags att börja jobba igen, slutar vi 19.00 idag, suck!! Men men sånt är livet, bjuder även på en bild på min lilla älskling i min stora älsklings tröja! 



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se