Jobb jobb jobb

Igår var det dags för jobb igen efter at ha varit ledig i torsdags, jobbade då 13-18 rätt segt faktiskt att börja vid 13. Men det gick ändå, efter jobbet tog jag med pizza hem som vi åt på altanen och myste innan lilleman skulle sova och han somnade runt kvart över 20.00 och då gick vi direkt ner i källaren för att fortsätta måla Melvins bokstäver som snart är klara! Blir såå fint, förutom 1 bokstav som inte blev som vi ville :(
Sen satte även sambon ihop det sista på min brudkista som vi målat om.
Efteråt tog vi det bara lungt och åt lite glass innan det var dags att sova. 




Idag är det dags för jobb igen mellan 11.30-15.30 och sen är dag 2 av 5 arbetsdagar i sträck klart! Efter jobbet blir det hem och äta grillat som sambon lovat idag! Mums! Nae nu ska jag fortsätta slappa lite i soffan innan det är dags att ta på sig lite kläder! 

En överlycklig pojk imorse 


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se