Ledig!

Härligt med sol och man är ledig! Lilleman och jag har dock varit vakna sedan 06.40 och nu sover han igen? Men men passar på att ta det lite lungt och väntar på att sambon ska komma ner, men det kan nog dröja ett tag till. ;)
Hoppas värdet håller i sig nu idag så man kan vara lite ute.


Både i förrgår och igår så jobbade jag. Jobbade 8-12 igår vilket var riktigt skönt och väl hemma så fikade vi lite innan vi gick ner till källaren, eller våran lilla målarverkstad som jag nu kallar det. Vi har målat om våra sängbord, en stor skänk, ett skåp och nu målar vi om min kista min gammelmorfar gjort till mig. Den var träfärgat men ska nu bli vit istället, mycket finare. Ni går se bilder när det är klart! 
Jag håller även på att måla Melvins bokstäver som jag ritat och klippt ut och sambon har sågat ut, och jag slipat ner kanterna lite på och nu målar jag dom i lite roliga färger. Ni kommer även få detta resultat!
Här kommer iallafall resultatet av skänken oc skåpet, visst blev det fint?! 
Innan var de bara tråkiga träfärgade. Har en innan bild på datan någonstans som jag ska försöka komma ihåg att visa er. 



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se