Lilla busunge!

Idag var det jobb mellan 9.45-12.45 som gällde och efter jobbet åkte jag direkt hem till min lilla älskling och krama om honom. Ser honom inte alls lika ofta längre när jag jobbar nu :(
Men sambon åkte iallafall iväg direkt när jag kommit hem för att hjälpa en kompis med något och han kom sedan hem lagom när jag precis lagt lilleman. 

Lilleman och jag har inte gjort något speciellt idag, gick en sväng till affären för att köpa lax till maten idag samt att jag köpte en glass, och självklart får man ju inte äta glass utan att ge lilleman något så han fick ju självklart smaka och där har vi en pojk som verkligen älskar glass!!
När vi kom hem så busade vi lite på golvet och nu har lilleman kommit underfund med hur man kommer framåt när han ligger på golvet, det har gått bakåt ganska länge men idag släppte det! Mammas duktiga lilla pojk! 
Nu sitter jag här och tittar på criminal minds och är jätte kissnödig men orkar inte gå upp och gå på dass, så får hålla mig i 30min till. :p




Lilleman älskar verkligen att stå i fönstret och kolla, dock fick han idag tag i fönster brädan som inte sitter fast av någon konstig anledning? Som tur är klarade sig lampan, blomman och högtalaren från att ramla i golvet. 



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se