Morsgris nr.1

Ända sedan jag började jobba så har Melvin blivit mer och mer morsgris, och den här veckan har varit extrem! Så fort jag kommit hem har han oftast suttit i gåstolen i köket, och han har blivit överlycklig när han sett mig, men sedan har jag gått längre in i hallen för att lägga ifrån mig väskan och ta av mig skorna och då har han inte kunnat se mig längre och blir då helt förstörd och bara skriker och gråter, sen när han ser mig är allt jätte bra, men sedan försvinner jag igen och han blir jätte ledsen?! 
För så fort jag lämnar rummet blir han jätte ledsen och bara gråter, även igår när jag skulle åka så blev han helt förstörd och bara grät, men det blev bättre när han fick sitta i pappas knä, då gick det an. Även när jag är på jobbet går det jätte bra, men såfort jag är hemma och han inte ser mig blir han super ledsen. 
Och nu idag skulle jag få honom att somna i soffan, ja just det! Gick ju sådär efter ungefär 40-45min med bara skrik och gråt, så fort jag la ner honom i soffan skrek han så han tappade luften direkt och höll jag i honom så klamrade han sig fast bäst han kunde i min famn och höll stenhårt om min hals, morsgris nr.1! Men tillslut efter ungefär 5min gråt i soffan så somnade han äntligen! Så får se hur länge han sover nu. 
Ska passa på att bara slöa i soffan nu medans han sover! 

Mammas busunge här om dagen! <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se