Söndag

Idag är jag ledig, skönt! Men imorgon är det jobb igen och då är det jobb fram till torsdag igen sedan är jag ledig fredag och lördag och då på lördag ska vi på bröllop ska bli trevligt. Dock har jag Dick inte hittat någon klänning att ha på mig ännu, suck! Men men får se om jag hittar något. Eftersom vädret inte är på våran sida idag så blir det en slapp dag inomhus, ska även åka förbi mamma och pappa senare idag för att gå ut med hundarna och ge dom mat eftersom mamma oh pappa är iväg idag, så pker väl dit runt 2 halv 3 tror jag. 
Annars förutom det så blir det som sagt en lugn dag, passa på att vila upp du inför nästa arbetsvecka! 

Lilleman imorse <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se