Första natten borta

Idag åkte Melvin och jag hem till mormor och morfar för att spendera dagen där eftersom mamma skulle bjuda på grillat eftersom min bror ifrån Mullsjö är hemma också. Så alla syskon förutom min syster var samlade med respektive och barn. Eller ja, Jacob var tyvärr inte med eftersom han är på svensexa och kommer inte hem förens imorgon. Dagen har iallafall varit trevlig och jag bestämde att Melvin och jag skulle sova över här inatt eftersom jag är mörkrädd och inte ville vara själv inatt. Ja jag är snart 21år och mörkrädd! Men att vara ensam i ett stort hus på kvällar och nätter. Nej tack! :o
Så Melvin slocknade strax efter 8 uppe i min gamla säng och sover ännu, hoppas verkligen han kan sova röda natten fram till imorgon bitti som han gjorde mellan onsdag och torsdag, då sov han ifrån 19.30-06.30 ungefär, han vaknade mellan 10 och 11 på kvällen men somnade snabbt efter att jag lagt iordning honom och stoppat nappen i munnen på honom. Nae nu ska jag fortsätta kolla på filmen och sent det dags att sova!




..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se