Första natten i eget rum

Igårkväll flyttade vi över Melvins säng till hans egna rum just i hopp om att han skulle sova bättre då jag tror att han vaknar av mig och Jacob om nätterna. Gick ganska bra han vaknade 2 gånger  efter klockan 9 och det tack vare katterna! Som ofta springer ifrån hans rum och ner i matsalen och upp igen. Nu gick ju inte detta, hoppas det blir bättre sedan. Jag gick och la mig vid 11 ungefär tack vare min jävla huvudvärk så sambon var hos melvin då eftersom han hade vaknt och inte kunde somna om tack vare att katterna gick in i rummet och höll på hela tiden. Och han hade tydligen vaknat 2-3gåger efteråt med tack vare katterna. Men vid halv 1 hade sambon fått sova iallafall. Vid halv 5 sen vaknade Melvin igen och då gick jag och han fick lite mat och då efteråt somnade om och sov fram till 7, då fick han komma in i våran säng istället och där låg vi och gosade alla tre. <3 
Förhoppningsvis blir det bättre att han inte blir störd av katterna, att dom kan sluta vara vid hans rum(vi har alltid dörren stängd till det rummet han sover i, just för att katterna inte ska vara där och att dom inte ska vara i hans säng, det är ett BIG No No för katterna.)  Sen är han inne i någon period nu då han sover väldigt lätt och på så sätt är väldigt lättväckt. 





..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se