Gårdagen!

Igår åkte lilleman och jag hem till mormor dels för att vara sociala med mormor och dela för att jag fått hem aloe vera grejerna som jag varit och lämnat dom med. Efter att lilleman ätit lite gört runt 11-tiden så sov han i vagnen i ungefär 2h och när han vaknat fick han lite mellan mål och sen hämtade jg lite vatten i en bunke så jag skulle tvätta honom, slutade med att han ville plaska och busa i vattnet, så jag gjorde som så att jag tog av honom bodyn och blöjan så fick han sitta på golvet och plaska med vattnet, och roligast var ändå att stampa i det tyckte han. Tillslut gjorde jag så att jag satte honom i den lilla bunken och guud vad det var kul tyckte han! Dock tyckte han att den var lite liten, så han försökte hela tiden att putta ut kanterna med fötterna, fick dessvärre inte bra för honom. Så skickade en bild till sambon så när han kom hem sen hade han köpt en ordentlig liten pool till lilleman. Tänkte att han skulle få inviga den ikväll, om det blir varmt. Annars tar vi det någon annan dag helt enkelt. :) 

När lilleman trycker ifrån med fötterna höll han på att ramla bakåt, därav varför jag håller i honom. Annars sitter han själv. 

Lillemans pool!! Spindel mannen såklart ;)


Fick även hem canvastavlan igår jag beställde förra veckan. Sååå fin! Den ser liten ut på bilden men den är 40x50cm.
Fotot tog min bror i vintras melvin var knappa 2månader på bilden 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se