Nationaldagen

Har inte firat dagen riktigt. Var inne hos mormor och morfar förut tillsammans med mina föräldrar och fikade eftersom sambon ändå måste jobba hela helgen eftersom nya Hemköp ska vara klart nästa vecka.. :( men vi får klara oss lilleman och jag.<3 
Just nu sitter jag sådär lagom trött och seg i soffan och ser faktiskt inte fram emot att gå och lägga mig, då jag vet att lilleman kommer väcka mig sådär med 1-2h mellanrum vilket han gjort de senaste månaderna. Bara någon gång ibland jag fått sova kanske 4h i sträck. Suck... Men bara bita ihop, någon gång blir det väl förhoppningsvis bättre. 
Nae nu ska jag iallafall krypa ner i sängen, god natt med er! 

Lilleman igår! 


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se