New stuff



Nya pipmuggen tilllilleman ifrån mormor och morfar, den är ifrån märket Avent, dock tyckte jag den vt lite dum i konstruktionen. Eftersom locket på pipen inte går att ta bort, då den slår igen ganska ofta, dock inte hårt men irriterande. Samt att själva platsgrejen i pipen som gör att det inte ska rinna så fort gör att han knappt får något så han måste suga jätte fort. Och tar man bort plasten så inner det jätte fort vilket gör att han sätter i halsen. 
 

T-shirten och leksaken jag köpte på busfrö, leksaken låg fortfarande i förpackningen så jag är nöjd med köpet. :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se