Onsdags jobb

Idag var det jobb som gällde mellan 11.30-17.30! Sådär lagom mör i ryggen sedan igår och ibte blev det bättre idag. Fast jag märkte faktiskt inte något förens jag hängt ut kläder. Har mestadels stått i kassan och där har jag varit rörlig med att böja på ryggen så har jag faktiskt inte haft ont. Förens som sagt jag hängde ut kläder, då kände jag hur jävla stel jag var. :( tur jag har världens bästa heat lotion! 
Efter jobbet blev det även att handla mat innan jag for hem med kangon. Usch gillar inte att köra den bilen, vi kommer inte riktigt överens med varandra. Men eftersom audin ligger ute och ska säljas vill vi ibte köra med den sen så är det bra om sambon har Volvon hemma om han skulle bli tvungen att åka iväg. 
Imorgon är det iallafall jobb som gäller igen nu mellan 8.30-16.00. Skulle egentligen slutat vid 12.00 men eftersom en ska åka iväg frågade dom om jag kunde stanna kvar några timmar. Och det tackar man inte nej till. Money!! 

Hittade även 2klädesplagg till grabben idag på rean. Köpte även ett par byxor till mig själv som ni får se imorgon. 


Sry för den felvända bilden. 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se