Sjuttonde juni

Dagen började redan vid halv 8 med en oförskämt pigg unge som tyckte det var dags att gå upp, vi låg dock kvar i sängen och gosade till ungefär kvart över 8 och då var det bara att gå upp oh äta frukost. Sedan vid kvart i 10 gick jag bort till Camilla för att hämta en tandkräm som jag missat på min beställning som en kunde skulle ha. Så i blev kvar där ett tag och satt och pratade och hon bjöd på vattenmelon, mums! Vi gick även iväg en sväng då hon skulle ut och gå med hunden och lilleman skulle sova lite, så vid ungefär kvart i 12 kom vi tillbaka hem igen och då åkte vi direkt hem till min mamma och pappa för att fika samt att lämna tandkrämen, så nu stämmer det! Hemma hos mamma och pappa så blev vi bjudna på lite fika och satt och pratade och hade trevligt pappa åkte till jobbet strax efter ett så då passade Melvin på att sova någon timme medans mamma och jag satt och pratade om livet, och sedan vid halv 5 var det dags att åka hemåt igen för att Melvin skulle äta mat. 
Nu sitter vi här och väntar på pappa och busar lite i soffan, eller ja han är upptagen med en leksak så. ;)

En liten pojk som var frusen när han vaknade upp efter sin lilla sovstund. <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Ida'

Gud vad söt Melvin är! :)

2014-06-19 ♥ 21:12:15
Blogg: http://www.idatommila.blogg.se

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se