Skum känsla

Uhj, idag är det daga att gå tillbaka till jobbet igen efter x antal månader. Jobbade senast i mitten av November och nu är det dags igen. Ska bli riktigt kul men känns väldigt skumt om man säger så, Jobbar iallafall 12-18 idag.
Har redan gjort mig iordning, eller ja ska bara klä på mig lite sedan åker jag in runt 10.30 så jag hinner fixa med inloggningsuppgifter och lite sånt innan så det är fixat. Jobbar även imorgon och torsdag med sedan är jag ledig fram till måndag, men ska försöka byta tiden på måndag med någon för sambon ska upp till Mantorp då nämligen, så vill gärna följa med samt att vi inte har någon barnvakt. Nae nu ska jag fortsätta slöa lite innan det är dags att dra iväg. 


Lilleman igår! <3 




..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se