Söndag 15/6-2014

Idag har det faktiskt inte hänt så mycket, eller ja, gubben min städade typ hela nedervåningen på morgonen medans jag och Melvin slöade i soffan, han har väckt mig typ 4-5gr inatt? Zzzz
Sen efter att Melvin ätit gröt gick vi ut och efter kanske 30-40mim med gungande på vagnen somnade han och jag fick lite gjort. Krattade ihop lite gräs på gräsmattan tills axeln ballade ur helt.... Så åkte iväg till ankaret och köpte lite fika som vi tog runt halv 13, och efter fikat så blåste sambon upp Melvins pool så han fick inviga den! Och oj vad otålig han var medans pappa fyllde på vatten! Han blev jätte ledsen när han inte fick hoppa i, men eftersom han haft jätte varmt vatten för att sedan ta trädgårdsslangen och fylla på med kall vatten därav fick han inte hoppa i poolen. Tog inga bilder med mobilen utan bara med kameran när han badade eftersom mobilen var på laddning. Kommer bilder ikväll eller imorgon. 

Efter badet sov Melvin ungefär 30-40min innan vi gjorde i ordning oss och åkte iväg till mormor och morfar, flörtade in mig där så dom bjöd på mat, grillat! Mums! Sambon kom lite senare eftersom hans föräldrar var här och kopplade in elen till frysen så vi slipper ha en förlängningssladd till den, hans plastpappa har behörighet så han får hålla på med el! Så dom körde sedan hem honom till min mor och far i raggarbilen så han också fick lite att äta, och efter maten blev det jordgubbar och grädde, och mums var gott det var! Tyckte iallafall utan Melvin, det var väl lite surt tror jag han tyckte. Men grädden var mums! Och sedan fick vi även lite fika med bullar och kakor, uhj uhj vi kunde rullat hem tror jag. Eller som sambon sa "det gör vi ju, bilen rullar ju". 

Nu är vi hemma igen och lilleman sover, ska strax sätta igång att plugga, har lite komp att göra på mina uppgifter. 
Btw, Melvin älskade laxgrytan jag skrev om igår! 



Melvin fick lite nya kläder ifrån mormor och morfar! Kläderna är ifrån Maxi och jag säger, jag gillar deras kläder skarpt! Så mjuka och sköna. 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se