Söndag

Vaknade upp ganska utvilad hemma hos mamma och pappa imorse. Melvin väckte mig strax innan 7 och då har han sovit hela natten, vaknade bara en gång men somnade om rätt kvickt. Så otroligt skönt! Så han sov ifrån strax efter 20.00 till strax innan 7.00 imorse! Så efter han vaknat gick vi ner och Melvin fick lite välling i soffan innan pappa/morfar sedan kom ner och vi åt frukost tillsammans innan vid runt 8.30 tog oss en promenad till dalsjö kurvan. Så skönt att kunna ut och gå och inte gå i samhället! Sen när vi kom tillbaka så åt Melvin lite fil och sen lite yoghurt innan vi sedan åkte in till stan för att hämta hans pappa. Eller vi skulle köra honom till som bil som var långt ute på gränsö hos en som dom var hos igår. Och påvägen hem på rväg40 så öppnade himlen sen och regenten värkte ner! Hade torkarna på högsta oh såg inte ett skit framför mig. Så kröp fram i 40-50 ungefär och satan så det drog i bilen! Gjorde inte saken bättre heller att däcken är totalt värdelösa.... :( men det höll inte på så länge som tur är. Så efter jag kommit hem så kom sen sambon strax efter och sedan 4-5min efteråt kom min bror, hans flickvän och son oh fikade lite innan dom åkte hem ill. Jönköping igen. Nu har sambon åkt till verkebäck igen för avgasröret är väl trasigt på kangon för han låter nått fruktansvärt, eller ja mer än den ska?? Melvin sover i soffan och jag kollar på tv och bara tar det lungt. Får se när sambon kommer och då ska vi fixa lite taco till mat! Mums! 

En glad plutt imorse. 

Brorsan hade med barnstolen som vi skulle få så pappa hjälpte mig byta. Den var godkänd av Melvin! Det sämsta är att jag ser inte ett skit i höger backspegel :/

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se