Student firande

Idag åkte sambon jag och Melvin in till stan för att fira Ella som tagit studenten idag. Vi åkte in så i var framme vid gymnasiet vid ungefär 13.45 och hon sprang ut 13.56 så lite marginal hade vi iallafall. Hade tänkt att åka in tidigare då en annan kompis sprang ut 13.06 men blev tyvärr inte så, sambon fick migrän så han låg i sängen till halv 13 innan jag tvingade upp honom samt att det var världens skit väder här hemma. Lite tråkigt men sånte livet, träffar nog henne.någon mer gång. :) var även en härlig kö fram till gymnasiet och eftersom sambon hade haft migrän så fick jag köra och jag brukar bli så stressad i sånna situationer men inte nu faktiskt, skönt. 

Efter att vi kollat på utspringet, eller ja, jag och Melvin var lite längre bort för att slippa trängas med alla och han satt på snällt i vagnen och kollade på Alla människor som gick förbi, så åkte vi ner till stan, nu fick gubben köra eftersom jag vääägrar köra i parkeringshus! Så vi kom ner till stan kanske 14.30 och kortegen gick inte förens 15.00 så lyckades få Melvin att somna i vagnen ganska snabbt efter att vi kom ner till stan så sambon och Oskar var inne en snabbis på systemet innan vi gick vidare ner till torget där kortegen senare stannade. När kortegen kom så stod jag längre bort eftersom det är ett jädra liv, trodde Melvin skulle vakna, men icke han sov som en gris hela tiden. 



Efter kortegen så fick Ella åka med Jacobs plast pappa i hans bonneville innan han sedan körde hem henne där vi blev bjudna på lite student firande med got mat och efterrätt. Var riktigt trevligt och roligt, många skratt tillsammans med Ellas släkt! Vi åkte hem sedan vid 20.45 ungefär då lilleman blev lite för trött. Så var hemma efter 21 och la Melvin näst intill direkt, men vid ungefär 21.30 somnade han, äntligen! Han ska nämligen bara hålla på med spjälskyddet. Hmmm. 
Men men nu ligger jag här utslagen och seg i soffan men början till huvudvärk. Snart dags att sova! 

En glad liten kille på student firande <3  


Snodde bilden ifrån sambons Facebook. Ella och hennes bror! 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se