Trötta

Idag är både lilleman och jag trötta, eller ja, han är väl lite piggare än mig då han väckt mig sådär 1gång i timmen ungefär hela natten. Zzz Men tur att han är söt. Samt att han sovit i soffan nu kanske 40-50min, hade tänkt jag skulle passa på att vila under tiden, men blev inte så. Hmmm. Igår skickade jag även in sista uppgiften i kriminologin, så bara hoppas att den samt 2andra uppgifter jag lämnat in och inte fått betyg på ännu är okej, sen kan jag äntligen också få ta lite sommarlov, eller ja börjar jobba V.26 och jobbar till V.32 så sommarlov kallar jag det inte riktigt.. Men men ska bli skojj! 

Har även lite tankar kring ändringar på bloggen. Tänkt passa på att börja lite ikväll på att fixa men får se hur det blir, nu ska jag busa lite med lilleman. Be back ;) 

Nappen stämmer mycket bra just nu! Zzz 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se