Mammas lilla plutt


En utmattad liten pojk igår efter att ha skrikit i 2,5 timme. :( helt förtvivlad stackarn! 
Även idag har han varit väldigt gnällig, speciellt nu på kvällen. Hör hur frustrerad han är stackarn! 
Har försökt ta tempen, men vi har bara en napp termometer vilket jag inte tycker om längre, då han inte vill suga på nappen så länge dom ska göra. Plus att den visar "rätt" temperatur efter att den varit stabil i 30sek vilket betyder att tempen inte stämmer då den visat att han har typ 35,5  -36.4 -34,5 ja alltså lite all over the place 
Får ta och köpa en rump termometer snart. Helst på måndag! 
Men antagligen är det nog tänder på gång då han ska bita på precis allting! Men får se <3 blir det värre får jag ringa BVC igen och fråga 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se