Ojsan

Visst inte bloggat på ett tag nu, men varit så mycket annat pågång. Men för att fatta mig kort, 
• Melvin har haft en bra vecka, annars brukar han bra väldigt ledsen och sur, antagligen tänder pågång. Men denna vecka har han varit på riktigt bra humör vilket är skönt!
• Jag har börjat/ska börja sälja aloe Vera forever grejer, just för att få en extra liten inkomst!
• Förra helgen försvann en massa träd ifrån tomten 
• Igår tog gubben och jag hand om en av två rishögar, den andra försvinner förhoppningsvis snart det. Då en gammal barndomsväns pappa kunde fixa det.
• I måndags red jag för första gången på 6 månader vilket var helt underbart att få komma upp på hästryggen igen! 
• Hade inte alls någon träningsvärk efteråt vilket jag var hel säker på att jag skulle få.
Ja det var väl det hela. 
Nästa vecka blir lilleman 5månader samt att hans kusin fyller 1år så vi ska dit och fira honom. Samt att han även ska få sin 5månaders spruta stackarn. 

Världens underbaraste väder idag!! 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se