Vååår!

Idag har vi haft en redig ute dag hela familjen, jag och sambon har hållt på i trädgården och rensat och krattat medans lillkillen har sovit i vagnen. Har ju varit sånt underbart väder hela dagen! Känns att det är vår nu! Och tomten börjat det också bli ordning på, rensat bort all murgröna som varit och dolt en fin mur, samt massa ogräs och skit som dolt en annan sten mur. Kommer bli såååå fint när det är klart! Har så mycket planer för trädgården, vill ha ett grönsaksland med morötter, sallad, jordgubbar och även odla tomater samt att jag vill ha en fin rabatt med fina blommor! :) men vi får helt enkelt se hur det blir med det. 
Bjuder på lite bilder ifrån dagen! 












..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se