Aj aj aj.....

Tror ni inte jag slog i knä helvetet i skötbordet när jag skulle byta på Melvin? Kände ingenting till en början mer än att jag bara var öm. Hah! Fy feeeen vad ont det gjorde när jag skulle gå upp för trappan. 17trappsteg med en unge i famnen och ett värkande knä. Ja!! Härligt!

Igår åkte vi till stan för att gå på marknad. Fanns inte så super mycket men vi hittade 2st tröjor till pojken och såklart ett par arbetsbyxor till honom. Det är i storlek 100 så det tar ett tag innan han kommer i dom dock ;)
Vi åkte hem ganska tidigt för lilleman var inte alls på humör, ville Inte sitta i vagnen alls. Samt att han blev jätte snorig och hade ju självklart glömt näsdropparns hemma. :(
En Volvo tröja såklart! Får visa bild imorgon på resten. :)

Idag har jag pluggat mestadels! Gjort klart 2komp uppgifter samt börjat på sista tentan nu. Så bara tentan kvar samt en observations uppgift sen är jag finito med kriminologin! Eller ja första kursen. Ska ju läsa 2 och 3 med! ;) men klar för denna termin. :)
 


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Lovisa

Vad är det du pluggar till? Eller läser du fristående kurser? :)

Svar: Läser fristående kursen med en tanke att bli kriminolog. Så läser kurser så jag ska kunna ta en examen i kriminologi :)
Jonna Nilsson

2014-05-19 ♥ 10:05:52

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se