Dagen.

Idag har lilleman äntligen varit på sin 6-månaders kontroll, han var ju sjuk förra gången för två veckor sen. Men idag kom vi iväg och nu väger lilleman hela 8640g och är 72cm lång. Vilket betyder att han har sprungit iväg på längd kurvan ganska rejält. Men han har ju lite att brås på eftersom både jag och Jacob är långa. Hans morfar är 1.98 och min morbror är 1.99 lång. 
Allting såg och lät jätte bra så det är skönt! Han fick även beröm över att han var så snäll och låg så still när läkaren kände och klämde. "Dom flesta brukar ju sprattla som galningar men han bara ligger där och är så duktig. "
Efter BVC åkte jag, mamma och melvin till maxi för att fika lite innan det var dags för att träna på rehab! Sprang in på maxi först för att köpa lite youghurt till lilleman så han fick lite gott med, han fick även smaka mjukglass och det var gott tyckte han! Dock lite kallt ;)
Har ju varit underbart väder så lilleman har bara haft en kortärmad body och mjukisbyxor, strumpor och mössa med såklart, på sig idag. Älska vädret!


Nu sover iallafall lilleman och jag hade tänkt plugga. Gick inte så bra, blev sååå seeeg. Så nu kollar jag på Grey's Anatomy istället! 


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se