Dålig uppdatering.

Väldigt dålig på att uppdatera bloggen nu för tiden, men har så mycket annat att tänka på nuförtiden. Har massa komp uppgifter att göra, eller ja 3st men det är massor när man har en liten 6-månader pojk att ta hand om också. Sen utöver detta har jag just nu 2uppgifter till att göra så. Ja hinner inte med så mycket tyvärr. 

Utöver detta har det hänt en massa i trädgården. Som jag skrev för några veckor sedan tog vi bort en massa buskar sen ett antal träd. Var en stor tall, en stor gran, en stor björk och en ek. Vi har sedan dess hunnit grävt upp alla stubbar, eller ja vi betalade en med en stor gräv maskin att göra det, sedan har vi fort bort alla stubbarna, och nu förr förra helgen faktiskt som  vi fick bort alla stubbar samt fick massa jord som vi kört ut under veckan. Så nu har vi en grov tomt som jag säger, jord och gräs på tomten. ;) så förhoppningsvis kommer gräset snart upp. Vi har lite kvar att få bort massa rötter och sånt uppe där vi har bilarna och sedan får vi beställa hem mera jord och fylla ut alla håler med. Samt att sambon håller på att fixa till en damm som vi även ska ha där. Kommer bli super! Tyvärr har vi glömt att ta före bilder, så har bara dåliga bilder ifrån försäljnings katalogen, men tror ändå skillnaden syns ändå. 

Lilleman blev hela 6månader förra veckan, kan inte förstå det! Vi kom ju nyss hem ifrån BB hallå?? Och nu på torsdag ska vi på 6månaders läkar kontroll. Usch kan inte någon stoppa tiden lite? Går lite för fort nu tycker jag. Snart kryper han även nog! Han gör allt för att komma framåt men än så länge går det bara bakåt, men som mamma sa att det går alltid bakåt innan kom tillslut och då är det inte långt kvar. :) 

Nae nu vet i tusan vad jag ska skriva mera. Får försöka bli bättre på att uppdatera nu i framtiden. 

Lilleman med pappa i traktorn.

Den "minsta" stubben vi hade på tomten var tall stubben. USB vilket åbäke!! 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se