Lagom irriterad....

Lagom irriterande när man har en uppgift att göra där man ska göra 4st diagram till och så funkar inte Microsoft excel på datahelvetet! Försökte ladda ner ett liknande, funkade tills jag skulle installera det, då hängde sig hela jävla datan.... Fast blir inte förvånad, våran data är ju helt åt helvete om man säger så. Måste ha laddaren i hela tiden, så fort man tar ut laddaren dör datan. Och är inte alls som den ska!... 
Suck! 

Idag har förövrigt jag och Melvin varit hundvakt åt Arrak då mamma och pappa var borta och Melvin älskade Arrak! Skulle bara titta på honom hela tiden och ville hela tiden klappa honom när han satt i sin gåstol, knäppisen! 
Idag har han sprungit värre än vanligt i stolen men går inte så bra för honom, måste fixa strumpor med halkskydd på. Han har även hittat vart lådorna är i köket! Han har inte öppnat dom än eftersom han inte nådde, men det kommer snart. 
Nae nu ska jag sova. Trött som få! 





..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se