Mammas plutt

Mammas lilla älskling blev nu på kvällen jätte snorig och täppt i näsan. :( la han vid 7 och då var han lite små snorig men somnade rätt fort, hade precis hunnit duscha klart runt kvart i 8 då sambon kommer upp, då har lilleman vaknat och han hör honom i babyvakten. Nu jätte snorig och slemmig i halsen. Stackarn. Så jag sprang ner och hämtade en "snorsug" för att få ut det mesta av snoret samt även tempen och han hade nu på kvällen 37.8 vilket inte är feber, allt över 38 är feber. Så får se hur han är inatt om jag tar tempen inatt annars gör jag det imorgon bitti. Han somnade iallafall om till slut, la han i högläge på 2st kuddar så det underlättar för honom. Sen runt halv, kvart i 9 vaknade han igen och jätte snorig, men somnade snabbt om när han fick nappen i munnen, fortfarande riktigt snorig. :( 

Får ringa BVC imorgon, ska egentligen dit för 6-månaders läkar kontroll. Får se vad dom säger om jag ska komma in ändå eller inte.  




Lilleman idag när vi var på rehab. Jag tränar mellan 13-14 mamma får akupunktur mellan 14-15. 



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se