Man vet att man är trött....

..... När man gråter av ren jä*la utmattning. 
Inatt har absolut inte varit någon bra natt. Vi 11, efter lets dance gick vi upp och la oss och runt halv 12 vaknade han. Så fick sätta mig i sängen och hoppa med honom så jan skulle somna, trodde jag. Fick göra det x antal gånger i ungefär 10-15min åt gången tills jag tillslut satt i ungefär 30min och tillslut kunde jag lägga mig ner och sova. Så fick väl sova mellan 01.20 till 03.30 då han vaknade igen. Upp och göra samma sak, studsa i sängen tills han somnar och efter 10min kunde jag lägg honom i sängen, för att vakna en timme senare vakna igen. Vakna vid 04.30, göra om samma procedur, sova till 05.20 göra samma procedur sova till 06.30 och göra samma procedur, fast nu somnade han tyvärr inte. Så varit vaken sen halv 7 imorse och är sådär lagom trött. Och imorgon blir det upp tidigt med för mamma och jag ska på utställning i Nybro. Suck.... Så med mina knappa 4h sömn inatt(tar ungefär en halvtimme - 40mim för mig att somna så bara sovit ca 15-20min åt gången) lär det inte bli så kul att köra ända dit... 
Sambon är hemma och tar hand om lilleman så slipper dra upp honom och iväg vid den tiden! 
Nu har jag iallafall fått lilleman att sova i vagnen, äntligen efter 1h bråk och stök.... Så underbart att vara mamma ibland, tur dom glada, mysiga stunderna väger över, och man har dessa i åtanke när det blir jobbigt <3 mammas lilla älsklingsplutt! <3

Innan lilleman blev sur och tvär. 

Äntligen fått han till att sova. 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se