Seg i kropp och knopp

Att vara snorig är det värsta som finns. Inte nog med att vara snorig blir man helt slut i huvudet och även att kroppen värker mer än vanligt. Usch säger jag bara. Det som varit bra idag är att lilleman är feberfri och varit hel dagen. Hoppas nu febern håller sig borta. Tyvärr så är han fortfarande snorig och gnällig men förstår honom, man vet ju själv hur det är att vara förkyld. :(
Nae, nu ska jag snart ta och krypa ner i sängen, måste bara kolla klart på lets dance, Steffo måste ju bara vinna!

Imorgon ska jag iallafall ha en aloe Vera stund, med djur i fokus. Har tyvärr inte lyckats få ihop så många så vi blir bara 4st med mig. Och eftersom gubben ska iväg till verkebäck imorgon på loppis, han ska hjälpa sin mamma så kommer pappa hit och är barnvakt åt lilleman eftersom mamma även skulle vara med. 
Nae nu ska jag ta och säga godnatt, snart får jag krypa ner i sängen och får se om jag får sova lite mera inatt än dom senaste nätterna. Men det är inget jag hoppas för mycket på dock. Stackars lilleman <3 

Lilleman tidigare idag, då jag fick honom att somna med sen snutte tillslut <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se