To much

För mycket att tänka på! Sista tentan i kriminologin ska vara inne imorgon och jag har en stor uppgift kvar som jag inte ens fattar! Plus att jag känner mig missnöjd med tentan just för det varit så stressigt senaste veckan med Kexet som fortfarande är borta... :'( börjar förlora hoppet om att få in henne eftersom hon varit borta en vecka nu... 
Plus att jag har en uppgift till som jag ska göra som jag inte ens börjar på och kursen avslutas nästa fredag den 6/6!!!!! Suck .... Plus att man lider av härlig sömnbrist nu med tack vare all jävla stress, plus magsår som börjat komma tillbaka. Jävla skit!! .... 
Nae nu ska jag sluta klaga, dags att sova snart. Zzzzz 

Dagens besök hemma på tomten/parkeringen :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se