1-års kalas!

Idag var det som sagt dags för 1-års kalas för världens finaste lilla kille!
Vi började faktiskt dagen med sovmorgon till klockan 9.00 och då sov fortfarande gubben och ungen medans jag hoppade in i duschen, dock vaknade dom ganska snart dock. Efter duschen var det dags att börja göra klart tårtorna som jag gjorde tårtbotten till igår kväll. Efter det var klart så var det bara dags att börja städa och plocka iordning och runt 11 tiden blev Lilleman trött så jag gick upp och la honom medans vi fortsatte att städa och sedan vaknade han runt kvart, tio i ett lagom tills att gästerna kom vilket var toppen! Det var Jacobs föräldrar, Jacobs morföräldrar och bror med flickvän som kom. Så det var bara att byta om på honom och sen var det dags att öppna paket innan det var fika dags.
Dock var snörena mer roliga än själva paketen men så är det väl i denna ålder kan jag tänka mig ;) Han fick yterliggare massa leksaker och kläder. Han fick även äta tårta helt själv och uhjh så gott det var tyckte han. Lilla linslusen.
Efter att vi fikat klart så satte vi oss igen på golvet och lekte lite innan dom sedan alla gäster åkte hem igen runt halv 4 tiden, då hann vi ta det lite lugnt och få i Melvin lite mat innan mina föräldrar kom och firade honom. Här var det dock inslagspappret som var roligast enligt Melvin och han fick en välbehövlig overall som han behöver och nu ska jag bara fixa ett par varmare skor i lagom storlek. Vi fikade lite och Melvin fick även nu äta tårta helt själv vilket han tyckte hon. Han var dock väldigt gnällig och ingenting var bra om han inte fick gå runt på golvet, Men det har varit mycket för honom idag så han var riktigt trött pojken så han somnade kvickt när jag la honom vid halv 8.
 
Nu har sambon och jag delat på en pizza och ligger nu utslagna i soffan och jag är jätte kissnödig men orkar inte gå på dass..... Lat? Nae inte alls. ... :o
 
Här kommer lite bilder ifrån dagen!
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Jaana

Hej! Vad kul att få vara delaktig på håll :)
Grattis Melvin på 1 årsdagen.Kram Jaana

2014-11-05 ♥ 08:23:12

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se